Alla inlägg den 17 februari 2009

Av Nadja - 17 februari 2009 19:11

Har lärt känna en kille nu,umgåtts med han i en veckas tid nu. Trivs med hans sällskap. Han är snäll,trevlig,rolig,söt mm.. Han kom överens med min familj på engång och det tyckte jag var toppen!=) Han tyckte alla mina vänner han träffat iaf var trevlig,och dom tyckte detsamma,ännu mera toppen!=).. Men vad tycker Nadja? Vad tycker han?
Jag är rädd och fråga,jag rädd för svaret,men vilket svar är det jag är rädd för?!

Ta det som det kommer,som alla säger..Jo de är lättare sagt än gjort.. Man ska ju märka sånt om den andra är intresserad,är jag blind eller tycker han inte samma?! Goooood damn!So fucking confused!

Han hade varit den perfekta killen för mig på ett sätt,gjort samma misstag,levt det hårda livet,ja man har ju mycket gemensamt. Men dock några saker man inte har gemensamt,men det hör ju till? Eller har jag fel? I natt åker han hem.. Känner gråten i halsen nu, men varför?!:( Vad är det som händer i den förvirrade Nadjas huvud?! Ja just nu kan jag inte ens tänka klart på nånting..

Har aldrig några förhoppningar eller förväntningar,van att de går åt helvete så.. Men men, sånt märker man ju..

P&K mina underbara vänner!=) Tack för en rolig kväll i lördags!=)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards