Alla inlägg under maj 2009

Av Nadja - 17 maj 2009 11:41

Vad skönt,nu har det äntligen börjat bli sommar=)

Man känner bara hur undertbart allt känns,

fått jobb över sommaren oxå=)

Så i stort sett kan det inte bli bättre,enda är att jag har inte

min Sötnos i närheten,men de kommer finnas tid för det,

det ska jag se till iaf.

Solade hela dagen igår,jag o kimy tog med hunden o nån öl

och satte oss på ängen o solade o snackade skit=)

härligt värre=)

Nu är det dags för frulle o sen ut på ängen igen =)

Skriver mera nån dag här framöver=)

Sötnos,Tycker om dig<3=)




P&K

Av Nadja - 14 maj 2009 20:42

Om man nångång har blivit riktigt sårad av nån,då har man svårt och släppa det och gå vidare. Iaf för mig,men nu har jag faktiskt börjat göra det..

Det finns en som jag tycker sjukt mycket om,helt underbar person,svårt och inte tycka om honom! Men känner mig så elak vissa gånger,inte min mening,men ibland kommer allt annat gammalt upp,hur en viss person sårad mig så fruktansvärt mycket,men det är inte ditt fel Sötnos,men det är på grund av det som gör att jag har så svårt och tro innerst inne att det finns bra killar,en sån som dig tex,bara tusen fördeler,men ändå försöker man hitta en naktdel iaf,för det är ju för bra för att vara sant,men jag har inte hittat en ännu,och kommer inte hitta nån heller,så jag ska sluta vara så paranoid,innan den dagen kommer då du tröttnar på mig och lämnar mig. För finare och bättre människa kommer jag inte och hitta,aldrig, no way! Du är den som är en av få,som man kan kalla Guldvärd!<3

Du gör mig lycklig och glad,får mig och tänka på saker jag aldrig tänkt på förut,eller kanske inte tänkt på det medvetet iaf.


Ville bara skriva av mig lite,kändes som att det behövdes..

Du är det Sötaste som finns Sötnos<3 My Sweet Darling!=)

Jag är KÄR i dig,det är sant!<3  =D



P&K!

Av Nadja - 3 maj 2009 15:23

Igår var man på Dop=)Så fint det var,och allt efteråt med,

fick ju tårar i ögonen,Elvira min söta Gud dotter,

så fin hon var<3

Sen efter det hem till Marion och Martin,

höll seriöst på o däcka i deras soffa,

Helt slut var man ju,sovit 4 timmar innan så..

Sen när Martin slutade jobet åkte vi till Piteå,Crusing

Åh vad de var jobbigt o sitta med två

fyllon dit o hem,även fast det var kul tills vi skulle

hem då var alla slut..

Idag har jag funderat hela dagen på allt möjligt,

Jag saknar och vakna upp bredvid nån,

Kolla på han med ett leende o säga,

GodMorgon Älskling,du är det Sötaste som går

iett par skor<3

Men,jag har hittat han,känns så iaf,han får mig och

känna att livet är värt o leva.

Men jag är rädd,liv rädd och bli lämnad i mörkret igen

efter sveket sist,ni som känner mig vet ju.

Jag dömer aldrig nån,jag ger alla en chans,men vissa saker sitter bara i

vare sig man vill eller inte..

Men Sötnos,du betyder mycket för mig,har sagt det till

alla mina vänner<3 du är speciell,och jag tycker verkligen om dig.

Jag blir glad av dig,du är för underbar,<3


P&K!


Av Nadja - 1 maj 2009 19:11

Idioter! Gårdagen bevisade det för mig iaf. Hur i helvete kan man svika en vänsakp på 10 år. Hoppas du mår dåligt som fan,för det gör iaf jag, Du sårad mig så fruktansvärt mycket,slag i nyllet!

Tur att jag har mina underbara vänner iaf och min Sötnos=)

Sötnos,du gör mig glad o lycklig!

Nu orkar jag inte skriva mer!=)

P&K!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards