Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Nadja - 3 februari 2009 23:35

Alla vet att jag älskar mina vänner,jag ställer upp,lyssnar och hjälper så gott jag kan!Men när det händer vissa gånger att man inte får nånting tillbaka,så lessnar man. Jag fattar bara inte,efter så lång vänskap så ska man börja bete sig såhär? Why om jag får fråga? Kände bara att jag var tvungen och skriva av mig nu innan jag börjar seriöst och koka! Fattar bara inte varför säger man en sak ch sen gör nåt annat eller säger! Gaaah,blir tokig på sånt! Seriöst,väx upp ffs!! Vi alla som umgås och har blivit våran lilla *familj* är fan vuxna människor allihopa,bete er så oxå,nån jävla gång! Ni tycker oftast att jag är så sur o grinig jämnt, jag men hallå! Tänk nångång varför jag är det.Finns 9 gånger av 10 en anledning till det. Men näää,det ser vi ju inte,alltid alla andras fel,INTE ens eget,men seriöst,jätte vuxet beetende va?! DAGIS nivå kallar jag det!Faaan!!

Nu ska jag sluta skriva,dags och lugna ner sig och försöka sova.

P&K!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards