Alla inlägg under april 2009

Av Nadja - 22 april 2009 14:56

Jag har funderat mycket sista tiden på allt möjligt,vet vad alla mina vänner tänker nu , "No shit, Nadja tänker,ovanligt"haha..

Nä men seriöst,jag vill hitta nån och leva livet med,vakna upp med varje morgon,titta på han,och berätta åt han hur fin han är,ge den där goa kramen,mysiga pussen,och den härliga kyssen,faaan vill vara kär<3..

Men av en ren slump,fick jag kontakt med en kille,och han får mig glad,och lycklig på nåt sätt.

Han har en underbar röst,peronlighet och plus att han är så himla söt så jag smälter:) hihi.

Vi har pratat dagligen i några dagar bara,men det känns som flera år ibland=)

Han vill jag bli kär i<3


P&K

Av Nadja - 14 april 2009 13:45

Ja nu var de ju som sagt ett tag sen man skrev hära! Men har haft för jävla kul under tiden,därför man inte hunnit skriva.

Har haft galet kul dom här helgerna som varit,med Emma o gänget!

Allt från Ut o jogga till dans med sne trampade SnowJoggings

Och en för jävla äcklig MakaronPudding!

Om ett skratt för länger livet så kommer ju jag o Emma iaf o aldrig dö:) så mycket som vi fått skratt tror jag ingen gjort på länge:)Haha!

Och nu under påsken så drack jag bara Skärtorsdagen,pallade seriöst inte en dag till,var mycket bakfull hela helgen efter det!=)

Men hade för jävla kul,drack med Gänget=) ja fast som alla redan vet så var de väl inte kul in i de sista:) men resten var skoj!=)

Och nu i helgen planera vi och fara till Boden alla:)

Spela poker,se film o dricka nån drink:)

Underbart,och få skratta o ha skoj igen!=)

Nä, nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva:)

Så hejs så länge:)P&K


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards