Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Nadja - 19 januari 2009 03:27

Varför jag började tänka på allt detta var för att en person svek mig,svek mig riktigt mycket, så det gjorde ont! Börjar nästan gråta när jag bara tänker på det nu! Vet inte vad jag gjort som förtjänade det,men tydligen var det bara tomma ord,allt du sa,allt vi pratade om! Vill bara att allt ska vara som det var förut,vi hade så kul,vi kunde prata om allt! Men nu är allt borta! Vet inte om det nångång kommer och kunna bli som förut,känns som att jag aldrig kommer innerst inne och kunna förlåta dig! Jag vill göra det,men jag kan inte! För det sårade mig så mycket,det du gjorde!För jag trodde på det du sa,trodde på oss,men det kanske var ett misstag av mig,men jag lärde mig av det nu! Men jag hatar inte dig som du tror,jag hoppas det kommer gå bra för dig i framtiden,att du tar tag i ditt liv och ordnar upp det innan det är försent,jag säger det för att jag bryr mig fortfarande om dig,vill dig inget illa,har aldrig velat det heller! Men alla väljer sin väg i korsning!

Av Nadja - 19 januari 2009 03:16

När man kommer till vägkorsningen,att man måste välja,kan vara massa olika saker så blir man oftast noll ställd!Man vet men ändå inte,man vill gå åt ena hållet men tar alltid fel väg. Men varför gör man gång på gång samma misstag,att man aldrig lär sig. Det rätt lustigt,när man var liten,då var livet så enkelt,man hade framtidsplaner,man hade sina mål,man hade sina rutiner,allt! Men sen på äldre dagar då vart allt genast så mycket svårare,kommer ihåg när man var liten och verkligen ville bli vuxen,man trodde livet var mycket enklare då,men nu när man är vuxen så inser man hur lätt det var och vara liten,hur mycket enklare livet var. Hade jag kunnat,hade jag blivit liten igen,och verkligen gjort andra val och tagit den andra vägen i vägkorsningen! Men tyvärr så kan man inte turn back the time så då måste man leva för de man har och inte gråta över de man inte har. Alla vill väl mycket,och ha så mycket mer än vad man har, men varför inte nöja sig med de man har och leva efter de?! Men de är ju alltid så,de man inte har de vill man ha,de man har de ser man inte ens,först de oftast är försent! Så gott folk,ta hand om varandra,var glad och nöjd med de du har! För en dag kanske du inte har kvar de.


P&K!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards