Alla inlägg den 29 november 2008

Av Nadja - 29 november 2008 17:20

Oj vilken trevlig kväll jag hade igår. Käkade lunch på china med Tina och hennes dotter Patricia. Sen var vi förbi min lilla gumma och drack kaffe;) alltid lika kul o träffa dig, flumma och skratta;) hehe. Sen åkte vi på bolaget och hemköp,vart potatisgratäng och kyckling file till middag:) riktigt gott var det=). Sen kom Sabina till byn och vi drack och sjöng och dansade, var hur kul som helst=). Sen kom tompe dit oxå,till och med han sjöng med oss när vi körde sing star, hade skit kul=) Var riktigt kul och umgås bara vi och surra och ta nån öl och vin glas och likören där:) Men dock vart man ju lite fuller=P Men det var bara kul. Måste göras om. Ja vad ska man mer skriva, hmm är väldans bakis idag,huh,känns i kroppen att man har druckit igår. Vart väckt av två små morgon pigga troll=P haha,09:30:S Guuud,vad ska man säga till två små tjejer,kan ju inte säga det första som kom upp i huvudet,stick åt H-vete=P haha! Så man sa snällt,eller så snällt man kunde,jag sover! Kom inte och väck mig igen! Haha=) Så jag klev väl upp 10:00,kunde ju inte somna om. Hehe. Så tog med mig små tjejerna på konsum,var bara tvungen och ha den där kalla colan!=P Ett MÅSTE en bakis dag=) Nå väl,nu ska jag äta och sen poker=) Ha en bra kväll mina vänner=) P&K



Baby<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards