Alla inlägg den 26 november 2008

Av Nadja - 26 november 2008 01:07

Det är underbart och få höra lite då och då att man gör rätt, bra att man finns till att man är en bra person:) Det gör ju att hela dagen blir sådär precis underbar:) Många gånger har man funderat på att vad gör jag och säger jag för fel ?! Men det är inte alltid att man gör det , bara det att man är så dålig på och säga åt sina nära och kära hur bra dom är att man är så glad att just dom finns i ens liv, tänk på det att till och med dom små orden kan göra mycket , mycket bra. Sen är det de här med att hitta den rätta, hört mycket om det på sista tiden , ärligt folk, sluta leta det är då ma ninte hittar, när man sen minst anar, så står han eller hon där. Och vem vet , då kanske det är den rätta. Jag har så mycket funderinga o tankar så jag vet nästan inte vart jag ska börja. Ibland känner man sig så maktlös,man vill kunna ge och göra så mycket mer än vad man kan , såna tillfällen när det kommer just ett sånt läge,du kan inte göra nånting, bara lyssna, hjälper ju för dom som vill prata av sig men man känner sig ändå så dum, man vill ju så mycket mer än bara lyssna och försöka förstå. Men det är dom gånger man blir glad när folk uppskattar en för en sån lite grej, och bara lyssna som är en stor grej för andra:).. Så gott folk, ta hand om varandra och uppskatta det ni har och tänk inte på det ni inte har, för den dagen kommer !=)


Baby,är glad att du finns<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<<
November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards